Продавець Інтернет - магазин "Lolli Shop" розвиває свій бізнес на Prom.ua 3 роки.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
234 відгуків
promo_banner
+380 (96) 458-93-55
Інтернет - магазин "Lolli Shop"
Кошик

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно із Законом «Про захист прав споживачів». Терміни повернення та обміну Повернення та обмін товарів можливе протягом 14 днів після отримання товару покупцем. Умови повернення товарів належної якості Обмін та повернення Відповідно до ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів», покупець має право обміняти/повернути товар належної якості протягом 14 днів, за винятком дня покупки. При цьому нагадуємо, що згідно з чинним законодавством товар підлягає обміну або поверненню, якщо: -Він новий, тобто не був у використанні і не має слідів експлуатації: подряпин, сколів, потертостей та інших ушкоджень; збережено його товарний вигляд та коробка; -В цілості упаковка товару та його компоненти; збережено комплектацію товару, ярлики, інструкції та заводське маркування; Передбачуваний термін повернення чи обміну товару – від 10 робочих днів. Гроші, сплачені за товар, повертаються споживачеві не пізніше 7 робочих днів. Увага! Доставка товару при його обміні чи поверненні без належних причин здійснюється за рахунок покупця. Також зверніть увагу, що колір на фото може відрізнятись від товару наживо, тому що від цього залежить якість фото, освітлення, налаштування екрана телефону тощо. Доставка товару у разі його обміну чи повернення у разі шлюбу провадиться за рахунок продавця. Обов'язково оглядайте товар на пошті та у разі пошкодження товару ОБОВ'ЯЗКОВО ЗВ'ЯЖІТЬСЯ З ВАШИМ ПРОДАВЦЕМ, тільки після цього складайте АКТ Ушкодження товару. Якщо клієнт товар забрав з пошти, тоді у разі виявлення браку, обмін або частковий обмін деталей можливий за рахунок покупця ПОВЕРНЕННЯ / ОБМІНУ не підлягають: товари, що були у вжитку та мають сліди експлуатації, ознаки монтажу/складання тощо; товари з порушеною упаковкою або її компонентами, або вживані; товари, що втратили товарний вигляд, у яких порушено комплектацію, ярлики, маркування та ін; товари, що входять до переліку товарів відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 19.03.1994 №172, наприклад, постільна білизна; товари, вироблені під індивідуальне замовлення та/або за зразками (ескізами) покупця, у тому числі товар, що має індивідуально-визначені властивості, а саме: нестандартні розміри, зовнішній вигляд, конструкцію, доповнення зовнішніми деталями. знижені в ціні товари.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner